- teikia informaciją telefonu, atsako į elektroniniu paštu pateiktus klausimus;
- priima besikreipiančių gyventojų prašymus, skundus;
- sklandaus klientų / naudotojų aptarnavimo ir informavimo, taikant vieno langelio principą užtikrinimas, apklausų rezultatų tendencijas bei klientų / naudotojų atsiliepimų analizė;
- klientams / naudotojams bendro ir (ar) asmeninio pobūdžio informacijos, konsultacijų apie teikiamas paslaugas teikimas;
- užklausų ir incidentų, informacinių technologijų (toliau – IT) incidentų iš klientų / naudotojų priėmimas ir registravimas;
- užklausų ir incidentų, IT incidentų klasifikavimas, valdymas, sprendimų pagal galimybes priėmimas, priskyrimas priežiūros grupei, specialistui;
- užklausų ir incidentų, IT incidentų analizė, rekomendacijų teikimas;
- pagalba klientams / naudotojams, informacijos dėl paslaugos užsakymo teikimas apie vykdomos užklausos ir incidento, IT incidento būseną;
- klientų / naudotojų informavimas apie IT paslaugų sutrikimus;
- klientų / naudotojų apklausų vykdymas;
- pasiūlymų ir kitos informacijos dėl klientų / naudotojų aptarnavimo ir informavimo gerinimo teikimas;
- svečių, interesantų ir klientų praėjimo į ŽŪIKVC patalpas administravimas;
- oficialių ŽŪIKVC socialinių tinklų administravimas.