Informuojame, kad atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugsėjo 7 d. pasitarimo protokole Nr. 32 „Dėl energijos vartojimo efektyvumo didinimo ir išlaidų mažinimo viešajame sektoriuje“ pateiktas rekomendacijas ir siekdami mažinti energijos vartojimo išlaidas, nuo 2022 m. lapkričio 1 d. iki 2023 m. kovo 31 d. darbą organizuosime taip:

1) pirmadieniais ir penktadieniais dirbsime nuotoliniu būdu;

2) klientus priimsime įprasta tvarka antradieniais nuo 8.00 iki 18.00 val., o trečiadienį – ketvirtadienį, nuo 8.00 iki 17.00 val., pietų pertrauka visomis darbo dienomis yra nuo 12.00 val. iki 12.45 val.

Maloniai prašome, kad, prieš atvykdami atsiimti blankų, pažymų, kitų dokumentų, informuotumėte Klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojus el. paštu pagalba@vic.lt arba tel.   8 5 266 0620.

 

 

 

 

 

 

 

DĖL VĮ ŽEMĖS ŪKIO INFORMACIJOS IR KAIMO VERSLO CENTRO DARBO LAIKO