Uogų pardavimas pasaulinėje rinkoje kasmet padidėja 6,2 proc., o obuolių pardavimas išlieka stabilus. Uogų verslas pasaulyje plečiasi, tačiau susiduria su iššūkiais. Daugelio uogų kainos rinkoje mažėja, bet verslas turi prisitaikyti prie to ir atsižvelgti į visus rinkos veiksnius. Pavyzdžiui, pasaulinės aviečių kainos smarkiai sumažėjo, tačiau vartojimas sparčiai auga. Didėja šilauogių populiarumas, kuris per ateinančius dešimt metų gali pralenkti braškių suvartojimą. Raudonųjų serbentų suvartojimas vėl pradeda didėti. Gervuogės tampa populiarios dėl labai produktyvių veislių ir saldžių uogų.
Svarbiausias veiksnys uogų versle – išauginti ir paruošti kokybišką produkciją. Pasaulyje nėra uogų trūkumo ir tikėtina, kad to nebus, nes gamyba auga greičiau nei vartojimas. Tačiau yra žemos kokybės produkcijos, o geras produktas visada yra paklausus. Plečiant uogų gamybą reikia gaminti kokybišką produkciją ir būti pasirengusiems išstumti kitus iš rinkos.

Šaltinis: FreshPlaza
Parengė D. Reipienė, tel. (8 37) 39 74 49

Uogų pardavimas pasaulinėje rinkoje didėja